SKORZYSTAJ Z RABATU

 

Użyj kodu:

 

BLACKCODE

 

 

REGULAMIN DO PROMOCJI:
Black Week 2020 w Sklepie Horyzont

  1. Promocja skierowana jest dla klientów sklepu internetowego e-horyzont.pl oraz stacjonarnych sklepów turystycznych Horyzont.
    2. Czas trwania promocji: 16.11 - 30.11.2020 r.
    3. Promocja dotyczy wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu, również tych przecenionych.
    4. Podczas trwania promocji klient otrzyma rabat od ceny katalogowej na wszystkie produkty znajdujące się w koszyku zakupowym. Wysokość rabatu zostanie wyrównana do poziomu -25% od ceny katalogowej, w taki sposób że:
    a) Jeżeli produkt jest nieprzeceniony, otrzyma rabat -25%
    b) Jeżeli produkt jest przeceniony o mniej niż -25%, rabat zostanie wyrównany do poziomu -25%
    c) Jeżeli produkt jest przeceniony o -25% jego cena nie ulegnie zmianie
    d) Jeżeli produkt jest przeceniony o więcej niż -25% jego cena nie ulegnie zmianie
    Przykłady:
    A) Cena katalogowa produktu: 100 zł
    Cena po wpisaniu kodu rabatowego: 75 zł (-25%)
    B) Cena katalogowa produktu: 100 zł i jest przekreślona
    Obecna cena na stronie/metce: 90 zł (-10%)
    Cena po wpisaniu kodu rabatowego: 75 zł (-25% od ceny katalogowej)
    C) Cena katalogowa produktu: 100 zł i jest przekreślona
    Obecna cena na stronie/metce: 75 zł (-25%)
    Cena po wpisaniu kodu rabatowego: 75 zł (-25% od ceny katalogowej)
    D) Cena katalogowa produktu: 100 zł i jest przekreślona
    Obecna cena na stronie/metce: 70 zł (-30%)
    Cena po wpisaniu kodu rabatowego: 70 zł (pozostaje w zastosowaniu większy rabat)
    5. Aby otrzymać rabat należy wpisać w dedykowanym polu w koszyku zakupowym na stronie ehoryzont.pl jeden z kodów promocyjnych:

    blackcode
    blackvip

    lub jeden z pozostałych kodów dedykowanych akcji Black Week, publikowanych w serwisach partnerskich sklepu lub na kanałach współpracujących ze sklepem influencerów

    W przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym należy podać kod rabatowy sprzedawcy przy kasie.
    6. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi (rabat stałego klienta, rabat urodzinowy, vouchery promocyjne, inne kody promocyjne).
    7. Klientowi przysługuje prawo zwrotu produktu wedle standardowej procedury określonej przez sklep.
    8. W przypadku zwrotu produktu, klient otrzyma z powrotem taką samą kwotę jaką zapłacił za towar.
    9. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji na zasadach określonych w regulaminie reklamacji.
    10. W przypadku reklamacji, gdy klient ma otrzymać zwrot gotówki, klient otrzyma z powrotem pełną kwotę jaką uiścił za towar.
© Copyright 2020 by e-Horyzont. All Rights Reserved.