Rejestracja i logowanie w sklepie

  • Pytanie: Zarejestrowałem się w sklepie, ale nie otrzymałem e-maila z linkiem potwierdzającym, dlaczego?

Odpowiedź:  Najbardziej prawdopodobną przyczyną był błąd (literówka) w adresie e-mail wpisanym podczas rejestracji, nasz system wówczas nie mógł dostarczyć automatycznego potwierdzenia pod właściwy adres.
Aby to naprawić prosimy o kontakt z obsługą sklepu: sklep@e-horyzont.pl, lub tel. 58 554 02 55.

 

  • Pytanie: Zapomniałem hasła i nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

Odpowiedź: W wypadku zapomnienia hasła wystarczy wejść w zakładkę "zaloguj się" i tam wybrać przycisk "zapomniałem hasła". Po wpisaniu adresu e-mail system wygeneruje link resetujący hasło i prześle je na adres e-mail podany podczas rejestracji w sklepie. Przy jego pomocy można będzie się zresetować hasło i utworzyć nowe.

Jeśli ten sposób odzyskania hasła okaże się niewykonalny (np. wskutek zmiany adresu e-mail) - prosimy o kontakt z obsługą sklepu: sklep@e-horyzont.pl, lub tel. 58 554 02 55.