Czas i koszty dostawy
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 200 zł.
CENNIK DOSTAW (poniżej 200 zł):
sposób dostawy i płatności |
płatność z góry |
płatność za pobraniem |
Paczkomaty InPost - tylko płatność PayU |
15 zł |
nie dotyczy |
Kurier DHL - płatność PayU/płatność za pobraniem |
15 zł |
20 zł |
Kurier GLS Poland - tylko płatność PayU |
15 zł |
nie dotyczy |
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym - tylko płatność PayU |
gratis | nie dotyczy |
Zamówione produkty dostarczamy na terenie całej Polski, nie prowadzimy wysyłki za granicę.
PRZEWIDYWANY TERMIN WYSYŁKI ZAMÓWIENIA I CZAS DOSTAWY, STATUSY ZAMÓWIEŃ
TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = termin wysyłki + czas dostawy
PRZEWIDYWANY TERMIN WYSYŁKI (czas realizacji) zamówienia oznacza maksymalny czas, jaki upłynie od momentu jego złożenia (w godzinach pracy sklepu, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00) do skompletowania jego zawartości i przekazania paczki do spedycji (Paczkomatów 24/7 oraz firm kurierskich DHL i GLS).
Czas ten jest podawany w dniach roboczych, liczonych od godziny 10:00 - zamówienia złożone po tej godzinie mogą zostać przesunięte do realizacji w następnym dniu roboczym.
PRZEWIDYWANY TERMIN WYSYŁKI uzależniony jest od lokalizacji produktu w naszych magazynach i ew. rodzaju odbioru (dot. odbioru osobistego).
- 1-2 dni robocze - produkt znajduje się w naszym magazynie centralnym w Gdyni, przewidywany termin wysyłki wynosi 1-2 dni robocze,
- 2-6 dni roboczych - produkt znajduje się w naszym magazynie-filii w Polsce, przewidywany termin wysyłki wynosi 2-6 dni roboczych,
- 8-10 dni roboczych - produkt znajduje się w zewnętrznym magazynie w Niemczech, przewidywany termin wysyłki wynosi 8-10 dni roboczych,
- zamówienie z odbiorem osobistym w wybranym sklepie stacjonarnym: przewidywany termin wysyłki do wybranego sklepu wynosi 2-6 dni roboczych.
W praktyce przewidywany termin wysyłki może być znacznie skrócony, natomiast w uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny, inwentaryzacja, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu, o takich opóźnieniach obsługa sklepu poinformuje klienta mailem i/lub w komentarzach do zamówienia.
Uwaga!
Jeśli w zamówieniu znajduje się kilka sztuk jednego produktu lub kilka produktów z różnym terminem realizacji np. z przewidywanym terminem wysyłki "2-6 dni roboczych lub 8-10 dni roboczych" to zamówienie będzie realizowane wg dłuższego czasu realizacji. Zamówienia z odbiorem osobistym w wybranym sklepie stacjonarnym są wysyłane do wybranego sklepu w terminie 2-6 lub 8-10 dni roboczych w zależności od terminu wysyłki zamówionego produktu.
W przypadku gdy ilość produktów w zamówieniu przekroczy ilość produktów dostępnych w magazynie centralnym w Gdyni i zajdzie konieczność sprowadzenia ich z magazynu Jack Wolfskin w Niemczech lub z magazynów filialnych w Polsce, termin wysyłki może ulec wydłużeniu - o takiej zmianie klient zostanie poinformowany przez obsługę sklepu.
CZAS DOSTAWY (transportu) zamówień zrealizowanych, dostarczanych za pośrednictwem:
- InPost Paczkomaty 24/7 - 1-2 dni robocze,
- Firmy kurierskiej DHL - 1-2 dni robocze,
- Firmy kurierskiej GLS Poland - 1-2 dni robocze,
- Odbiór osobisty w wybranym sklepie stacjonarnym - 2-6 dni roboczych.
RODZAJE STATUSÓW ZAMÓWIENIA:
- nowe - oznacza poprawne zakończenie zakupów przez klienta, zamówienie trafia do systemu sklepu internetowego i oczekuje na rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia,
- opłacone - oznacza poprawne zakończenie zakupów przez klienta, zamówienie trafia do systemu sklepu internetowego i oczekuje na rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia,
- w realizacji - zamówienie oczekuje na zakończenie etapu realizacji: weryfikację i skompletowanie towaru, uregulowanie płatności, przekazanie do wysyłki.
Uwaga, na tym etapie obsługa sklepu informuje klienta o ewentualnych problemach - braku danych adresowych koniecznych do wysyłki, opóźnieniach, braku towaru, itp. - informacje te są przesyłane e-mailem oraz umieszczane w danych zamówienia na koncie klienta (u klientów zalogowanych). - wstrzymane - na tym etapie obsługa sklepu informuje klienta o ewentualnych problemach - braku danych adresowych koniecznych do wysyłki, braku towaru, itp. - informacje te są przesyłane e-mailem oraz umieszczane w danych zamówienia na koncie klienta (u klientów zalogowanych).
- wysłane - zamówienie zostało zrealizowane i wysłane do klienta,
- anulowane - zamówienie zostało anulowane.
Status zamówienia klient z założonym w sklepie kontem może sprawdzić po zalogowaniu, w zakładce "zamówienia" (szczegóły dotyczące danego zamówienia, jego zawartość oraz ew. informacje od obsługi sklepu znajdują się w linku "Zobacz").