Składanie zamówień w sklepie

  • Pytanie: Przy składaniu zamówienia pomyliłem sie i wybrałem przesyłkę za pobraniem, a chciałbym je opłacić przelewem. Co mam zrobić?

Odpowiedź: W przypadku takiej pomyłki prosimy pilnie skontaktować się z obsługą sklepu (sklep@e-horyzont.pl lub tel. 58 554 02 55) i wstrzymać się z wysyłką przelewu do czasu potwierdzenia, czy taka zmiana jest jeszcze możliwa (istnieje możliwość, że zamówienie zostało już wysłane).

 

  • Pytanie: Chcę coś kupić, ale mieszkam w Anglii - czy przyślecie to do mnie, ile to kosztuje?

Odpowiedź: Niestety to niemożliwe, nasz sklep przyjmuje także zamówienia złozone z zagranicy, ale dostarcza je jedynie w granicach Polski. W wypadku takiego zamówienia konieczne jest wskazanie adresu odbioru na terenie naszego kraju.

© Copyright 2019 by e-Horyzont. All Rights Reserved.