Czas i koszty dostawy

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 200 zł.

 

CENNIK DOSTAW (poniżej 200 zł):

sposób dostawy i płatności

płatność z góry

płatność za pobraniem

Paczkomaty InPost - tylko płatność PayU

15 zł

nie dotyczy

Kurier DHL - płatność PayU/płatność za pobraniem

15 zł

20 zł

Kurier GLS Poland - tylko płatność PayU

15 zł

nie dotyczy

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym - tylko płatność PayU

gratis nie dotyczy

Zamówione produkty dostarczamy na terenie całej Polski, nie prowadzimy wysyłki za granicę.


 

PRZEWIDYWANY TERMIN WYSYŁKI ZAMÓWIENIA I CZAS DOSTAWY, STATUSY ZAMÓWIEŃ

TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = termin wysyłki + czas dostawy

PRZEWIDYWANY TERMIN WYSYŁKI (czas realizacji) zamówienia oznacza maksymalny czas, jaki upłynie od momentu jego złożenia (w godzinach pracy sklepu, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00) do skompletowania jego zawartości i przekazania paczki do spedycji (Paczkomatów 24/7 oraz firm kurierskich DHL i GLS).
Czas ten jest podawany w dniach roboczych, liczonych od godziny 10:00 - zamówienia złożone po tej godzinie mogą zostać przesunięte do realizacji w następnym dniu roboczym.
PRZEWIDYWANY TERMIN WYSYŁKI uzależniony jest od lokalizacji produktu w naszych magazynach i ew. rodzaju odbioru (dot. odbioru osobistego).

  • 1-2 dni robocze - produkt znajduje się w naszym magazynie centralnym w Gdyni, przewidywany termin wysyłki wynosi 1-2 dni robocze,
  • 2-6 dni roboczych  - produkt znajduje się w naszym magazynie-filii w Polsce, przewidywany termin wysyłki wynosi 2-6 dni roboczych,
  • 8-10 dni roboczych - produkt znajduje się w zewnętrznym magazynie w Niemczech, przewidywany termin wysyłki wynosi 8-10 dni roboczych,
  • zamówienie z odbiorem osobistym w wybranym sklepie stacjonarnym: przewidywany termin wysyłki do wybranego sklepu wynosi 2-6 dni roboczych.

W praktyce przewidywany termin wysyłki może być znacznie skrócony, natomiast w uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny, inwentaryzacja, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu, o takich opóźnieniach obsługa sklepu poinformuje klienta mailem i/lub w komentarzach do zamówienia.

Uwaga! 
Jeśli w zamówieniu znajduje się kilka sztuk jednego produktu lub kilka produktów z różnym terminem realizacji np. z przewidywanym terminem wysyłki "2-6 dni roboczych lub 8-10 dni roboczych" to zamówienie będzie realizowane wg dłuższego czasu realizacji.
Zamówienia z odbiorem osobistym w wybranym sklepie stacjonarnym są wysyłane do wybranego sklepu w terminie 2-6 lub 8-10 dni roboczych w zależności od terminu wysyłki zamówionego produktu. 

W przypadku gdy ilość produktów w zamówieniu przekroczy ilość produktów dostępnych w magazynie centralnym w Gdyni i zajdzie konieczność sprowadzenia ich z magazynu Jack Wolfskin w Niemczech lub z magazynów filialnych w Polsce, termin wysyłki może ulec wydłużeniu - o takiej zmianie klient zostanie poinformowany przez obsługę sklepu.

CZAS DOSTAWY (transportu) zamówień zrealizowanych, dostarczanych za pośrednictwem:

  • InPost Paczkomaty 24/7 - 1-2 dni robocze,
  • Firmy kurierskiej DHL - 1-2 dni robocze,
  • Firmy kurierskiej GLS Poland - 1-2 dni robocze,
  • Odbiór osobisty w wybranym sklepie stacjonarnym - 2-6 dni roboczych.

RODZAJE STATUSÓW ZAMÓWIENIA:

  • nowe - oznacza poprawne zakończenie zakupów przez klienta, zamówienie trafia do systemu sklepu internetowego i oczekuje na rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia,
  • opłacone - oznacza poprawne zakończenie zakupów przez klienta, zamówienie trafia do systemu sklepu internetowego i oczekuje na rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia,
  • w realizacji  - zamówienie oczekuje na zakończenie etapu realizacji: weryfikację i skompletowanie towaru, uregulowanie płatności, przekazanie do wysyłki. 
    Uwaga, na tym etapie obsługa sklepu informuje klienta o ewentualnych problemach - braku danych adresowych koniecznych do wysyłki, opóźnieniach, braku towaru, itp. - informacje te są przesyłane e-mailem oraz umieszczane w danych zamówienia na koncie klienta (u klientów zalogowanych).
  • wstrzymane - na tym etapie obsługa sklepu informuje klienta o ewentualnych problemach - braku danych adresowych koniecznych do wysyłki, braku towaru, itp. - informacje te są przesyłane e-mailem oraz umieszczane w danych zamówienia na koncie klienta (u klientów zalogowanych).
  • wysłane - zamówienie zostało zrealizowane i wysłane do klienta,
  • anulowane - zamówienie zostało anulowane.

Status zamówienia klient z założonym w sklepie kontem może sprawdzić po zalogowaniu, w zakładce "zamówienia" (szczegóły dotyczące danego zamówienia, jego zawartość oraz ew. informacje od obsługi sklepu znajdują się w linku "Zobacz").