REGULAMIN DO PROMOCJI>

Czytaj>>

 

Promocja obowiązuje w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych.

Gdynia, 19 października 2020r.

 

SKLEP TURYSTYCZNY HORYZONT

REGULAMIN DO PROMOCJI:

Rabat progresywny w październiku

  1. Promocja skierowana jest dla klientów sklepu internetowego e-horyzont.pl oraz stacjonarnych sklepów turystycznych Horyzont.
  2. Czas trwania promocji: 19.10 - 7.11.2020r. Przy czym: od 19.10 promocja dostępna jest wyłącznie dla osób zapisanych do newslettera, natomiast od 21.10 także dla osób z poza listy subskrybentów. 
  3. Promocja dotyczy wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu, również tych przecenionych.
  4. Podczas trwania promocji klient otrzyma rabat od ceny katalogowej na wszystkie produkty znajdujące się w koszyku zakupowym. Wysokość rabatu zależy od liczby kupowanych produktów:
    1 produkt – rabat w wysokości -15% od ceny katalogowej,
    2 produkty – rabat w wysokości -20% od ceny katalogowej na obydwa produkty,
    3 i więcej produktów – rabat w wysokości -25% od ceny katalogowej na wszystkie kupowane produkty.
  5. W przypadku, gdy wszystkie produkty, lub część z nich, będą uprzednio objęte rabatem wyższym niż wynikający z niniejszej promocji, ich cena się nie zmieni, a w zastosowaniu pozostanie wyższy rabat. Produkty te będą się liczyły do ilości produktów w koszyku zakupowym i mogą obniżyć cenę pozostałych produktów.
  6. Aby otrzymać rabat należy wpisać w dedykowanym polu w koszyku zakupowym na stronie ehoryzont.pl kod promocyjny: wiecejzamniej W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym, sprzedawca naliczy rabat podczas skanowania towaru przy kasie.
  7. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi (rabat stałego klienta, rabat urodzinowy, vouchery promocyjne, inne kody promocyjne).
  8. Klientowi przysługuje prawo zwrotu produktu wedle standardowej procedury określonej przez sklep.
  9. W przypadku dokonania zwrotu, rabat na pozostałe produkty zostanie obniżony proporcjonalnie do liczby pozostałych produktów, co będzie skutkowało zwrotem środków pomniejszonych o utraconą wartość rabatu. Np. zwrot jednego z trzech zakupionych produktów, będzie skutkował zmniejszeniem ogólnego rabatu na pozostałe produkty z -25% do -20%, w efekcie zwrócona kwota za zakup będzie zmniejszona o 5% wartości rabatu na pozostałe produkty.
  10. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji na zasadach określonych w regulaminie reklamacji.
  11. W przypadku reklamacji, gdy klient ma otrzymać zwrot gotówki, klient otrzyma z powrotem pełną kwotę jaką uiścił za towar.
© Copyright 2020 by e-Horyzont. All Rights Reserved.