Gdynia, 15 października 2021 r.

REGULAMIN PROMOCJI
    Więcej na przygody


  1. Promocja skierowana jest do klientów sklepu internetowego e-horyzont.pl oraz stacjonarnych sklepów turystycznych Horyzont.
  2. Czas trwania promocji: 14-24.10.2021 r.
  3. Promocja dotyczy produktów znajdujących się w ofercie sklepu, z wyłączeniem produktów marki HOKA ONE ONE, La Sportiva oraz czapek Brubeck z kolekcji #jestemzgór. 
  4. Podczas trwania promocji klient otrzyma rabat od ceny katalogowej na wszystkie produkty, które zdecyduje się zakupić. Wysokość rabatu zależy od liczby kupowanych produktów:
  • 1 produkt – rabat w wysokości -15% od ceny katalogowej,
  • 2 produkty – rabat w wysokości -20% od ceny katalogowej na obydwa produkty,
  • 3 i więcej produktów – rabat w wysokości -25% od ceny katalogowej na wszystkie kupowane produkty.
  1. W przypadku, gdy wszystkie produkty, lub część z nich, będą uprzednio objęte rabatem wyższym niż wynikający z niniejszej promocji, ich cena się nie zmieni, a w zastosowaniu pozostanie wyższy rabat. Produkty te będą się liczyły do liczby produktów w koszyku zakupowym i mogą obniżyć cenę pozostałych produktów.
  2. Aby otrzymać rabat, należy wpisać w dedykowanym polu w koszyku zakupowym na stronie e-horyzont.pl kod promocyjny: WIECEJNAPRZYGODY. W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym sprzedawca naliczy rabat podczas skanowania towaru przy kasie.
  3. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi (rabat stałego klienta, rabat urodzinowy, vouchery promocyjne, inne kody promocyjne).
  4. Klientowi przysługuje prawo zwrotu produktu wedle standardowej procedury określonej przez sklep.
  5. W przypadku dokonania zwrotu, rabat na pozostałe produkty zostanie obniżony proporcjonalnie do liczby pozostałych produktów, co będzie skutkowało zwrotem środków pomniejszonych o utraconą wartość rabatu. Np. zwrot jednego z trzech zakupionych produktów, będzie skutkował zmniejszeniem ogólnego rabatu na pozostałe produkty z -25% do -20%, w efekcie zwrócona kwota za zakup będzie zmniejszona o 5% wartości rabatu na pozostałe produkty.
  6. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji na zasadach określonych w regulaminie reklamacji.
  7. W przypadku reklamacji, gdy Klient ma otrzymać zwrot gotówki, klient otrzyma z powrotem pełną kwotę jaką uiścił za towar.