WYDŁUŻENIE TERMINU NA ZWROT PRODUKTU - DO 100 DNI!

Szanowni Klienci!
Cieszymy się zawsze z Waszych odwiedzin i zakupów. A ponieważ Wasze zdrowie jest najważniejsze, nie chcemy, by w czasie zagrożenia epidemiologicznego nasz standardowy 30-dniowy termin na zwrot zmuszał Was do dodatkowych podróży (na pocztę, itp.) i wydłużamy termin na zwrot produktu do 100 dni.

 

ZWROT

 

Każdy, kto dokona w naszym sklepie zakupu, ma możliwość jego zwrotu do 100 dni i zażądania zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu do Centrali.

Co należy zrobić aby zwrócić zakupiony towar? Postępuj wg instrukcji poniżej:

  1. Wypełnij formularz.
    Wypełnij formularz, który znajdziesz w każdej paczce, którą do Ciebie wysyłamy. Nie znalazłeś w swojej paczce formularza? Możesz skorzystć z formularza on-line dostępnego tutaj lub pobrać go stąd. Po wypełnieniu formularza należy go wydrukować.
    Pamiętaj, że najważniejsze informacje to: nr zamówienia lub faktury oraz nr konta, na który mamy zwrócić pieniądze.
  2. Zapakuj towar.
    Zapakuj towar bezpiecznie, aby wrócił do nas bez uszkodzeń. Włóż do środka wypełniony wcześniej formularz. Zabezpiecz również paczkę przed otwarciem. Nie naklejaj etykiet adresowych i nie pisz po pudełkach od butów! - owiń pudełko folią lub włóż do innego pudełka.
    Pamiętaj, że zwracany towar musi być nieużwany, czysty, kompletny i nieuszkodzony.
  3. Wyślij do nas.
    Zapakowany towar z wypełnionym formularzem należy odesłać na własny koszt na adres:

    Turystyczny Sklep Internetowy "E-HORYZONT"
    FAM sp.j.
    ul. Rdestowa 67
    81-577 Gdynia

    Nie chcesz chodzić na pocztę lub zamawiać kuriera? 
    Towar można również oddać do jednego z naszych sklepów stacjonarnych(zobacz nasze sklepy stacjonarne), dołączając wypełniony formularz zwrotu. Sklep stacjonarny tylko pośredniczy w zwrocie i nie oddaje pieniędzy. Zwrot nastąpi po przesłaniu towaru przez sklep do naszej centrali. 
    Uwaga! Nie korzystamy z usługi przesyłek zwrotnych firmy InPost (dotyczy Paczkomatów) oraz nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  4. Oczekuj na zwrot pieniędzy.
    Należność za zwrócony produkt prześlemy na wskazane w formularzu konto bankowe w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki ze zwrotem.
WYMIANA

 

Każdy, kto dokona w naszym sklepie internetowym zakupu, ma możliwość jego wymiany na innyw terminie do 100 dni. Jeśli zakupiony towar jest za mały, za duży lub z innego powodu chcesz go wymienić na inny możesz to zrobić bez żadnego problemu. 

Co należy zrobić aby wymienić zakupiony towar? Postępuj wg instrukcji poniżej:

  1. Wypełnij formularz.
    Wypełnij formularz, który znajdziesz w każdej paczce, którą do Ciebie wysyłamy. Nie znalazłeś w swojej paczce formularza? Możesz skorzystć z formularza on-line dostępnego tutaj lub pobrać go stąd. Po wypełnieniu formularza nalezy go wydrukować.
    Pamiętaj, że najważniejsze informacje to: nr zamówienia lub faktury, towar (na który chcesz wymienić - nazwa, rozmiar, kolor) oraz forma i adres wysłki.
  2. Zarezerwuj towar
    Jeżeli wypełniłeś formularz on-line nie musisz rezerwować towaru. Jeżeli zdecydowałeś się na formularz dołączony do paczki bez uprzedniego wypełnienia formularza on-line to napisz do nas lub zadzwoń. Nasza obsługa sklepu internetowego chętnie zarezeruje dla Ciebie wybrany towar.
    Pamiętaj, że można zarezerwować towar tylko dostępny na naszej stronie internetowej.
  3. Zapakuj towar.
    Zapakuj towar bezpiecznie, aby wrócił do nas bez uszkodzeń. Włóż do środka wypełniony wcześniej formularz. Zabezpiecz również paczkę przed otwarciem. Nie naklejaj etykiet adresowych i nie pisz po pudełkach od butów! - owiń pudełko folią lub włóż do innego pudełka.
    Pamiętaj, że zwracany towar musi być nieużwany, czysty, kompletny i nieuszkodzony.
  4. Wyślij do nas.
    Zapakowany towar z wypełnionym formularzem należy odesłać na własny koszt na adres:

    Turystyczny Sklep Internetowy "E-HORYZONT"
    FAM sp.j.
    ul. Rdestowa 67
    81-577 Gdynia

    Nie chcesz chodzić na pocztę lub zamawiać kuriera? 
    Towar można również oddać do jednego z naszych sklepów stacjonarnych(zobacz nasze sklepy stacjonarne), dołączając wypełniony formularz wymiany. Sklep stacjonarny tylko pośredniczy w wymiania i nie organizuje wymian na miejscu - wymiana nastąpi po przesłaniu towaru przez sklep do naszej centrali. 
    Uwaga! Nie korzystamy z usługi przesyłek zwrotnych firmy InPost (dotyczy Paczkomatów) oraz nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  5. Oczekuj na zamówiony towar.
    Wysyłamy nowy towar tak szybko jak to tylko możliwe. W momenie otrzymania paczki ze zwrotem od razu wysyłamy towar na wymianę (jeżeli oczywiście towar nie był zamówiony z jednego z naszych magaznów zewnętrzych, a paczka dotarła do nas przed towarem). Pamiętaj jednak, że jeżeli nie zarezerwowałeś towaru to wymiana może się znacznie przedłużyć lub być niemożliwa do zrealizowania.
REKLAMACJA

 

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym jest objęty dwuletnią gwarancją, chyba że opis produktu na stronie sklepu oraz metka na produkcie podają inny, dłuższy okres gwarancji. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest podanie danych dotyczących transakcji, które zarejestrowane są w naszym systemie (nr faktury, nr zamówienia). Dzięki temu nie jest konieczne dołączanie dowodu zakupu do reklamowanego towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym.

Co należy zrobić aby wymienić zareklamować towar? Postępuj wg instrukcji poniżej:

  1. Wypełnij formularz.
    Wypełnij formularz, któr znajdziesz tutaj. Po wypełnieniu formularza nalezy go wydrukować.
    Pamiętaj, że najważniejsze informacje to: nr zamówienia lub faktury oraz dane kontaktowe.
  2. Zapakuj towar.
    Zapakuj towar bezpiecznie, aby wrócił do nas bez uszkodzeń. Włóż do środka wypełniony wcześniej formularz. Zabezpiecz również paczkę przed otwarciem.
  3. Wyślij do nas.
    Zapakowany towar z wypełnionym formularzem należy odesłać na własny koszt na adres:

    Dział reklamacji
    FAM sp.j.
    ul. Rdestowa 67
    81-577 Gdynia

    Nie chcesz chodzić na pocztę lub zamawiać kuriera? 
    Towar można również oddać do jednego z naszych sklepów stacjonarnych, dołączając wypełniony formularz reklamacyjny. Sklep stacjonarny tylko pośredniczy w reklamacji i nie rozpatruje reklamacji na miejscu - reklamacja zostanie rozpatrzona po przesłaniu towaru przez sklep do naszej centrali w ciągu 14 dni. 
    Uwaga! Nie korzystamy z usługi przesyłek zwrotnych firmy InPost (dotyczy Paczkomatów) oraz nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  4. Oczekuj na decyzję reklamacyjną.
    Reklamację rozpatrujemy tak szybko jak to tylko możliwe, ale w czasie nie dłuższym niż 14 dni. 
  • pobierz formularz odstąpienia od umowy:
pobierz formularz
  • pobierz formularz wymiany towaru:
pobierz formularz
  • pobierz formularz reklamacji:
pobierz formularz
© Copyright 2019 by e-Horyzont. All Rights Reserved.