W naszym sklepie oferujemy kilka zróżnicowanych metod dostawy:
- paczkomaty Inpost
- kurier GLS lub DHL
- punkty odbioru DHL
- odbiór osobisty w jednym z naszych sklepów stacjonarnych
W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Termin doręczenia przesyłki od momentu wysłania paczki zależy od wybranego sposobu dostawy.
W przypadku kuriera GLS i DHL, paczkomatów oraz punktów odbioru DHL z reguły docierają do naszych Klientów następnego dnia roboczego po wysyłce. W wyjątkowych przypadkach zajmuje to 2 dni robocze.
Natomiast odbiory osobiste to najczęściej następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki.
Czy dostawa jest darmowa?
Tak, nasz sklep oferuje darmową dostawę, jeżeli zamówienie ma wartość powyżej 50zł. Jeżeli wartość zamówienia jest niższa do zamówienia zostaną naliczone koszty wysyłki: 15zł w przypadku opłacenia zamówienia z góry lub 20zł w przypadku wybrania przesyłki pobraniowej.
W przypadku wybrania odbioru osobistego przesyłka zawsze jest darmowa, ale warunkiem skorzystania z tej metody jest opłacenie zamówienia przez system PayU.
Wyjeżdżam jutro wieczorem. Czy jest możliwa dostawa na jutro?
W wypadku takich pilnych ("awaryjnych") zamówień prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny z obsługą naszego sklepu (58 554 02 55). Nie możemy zagwarantować, że przesyłka dotrze na czas, ale jest na to bardzo duża szansa - pod pewnymi nastepującymi warunkami:
- Wybrana płatność to albo szybki przelew za pośrednictwem serwisu PayU albo pobranie.
- Wybrana dostawa to kurier GLS lub DHL. Uwaga! Kurierzy dostarczają przesyłki jedynie w dni robocze, jesli następny dzień jest dniem wolnym - przesyłka dotrze dopiero w pierwszy dzień roboczy po nim.
- Zamówienie jest złożone w porze, która umożliwi nam jego zrealizowanie przed porą odbioru paczek przez kuriera, najlepiej do godz. 10.00.
Czy jest możliwa dostawa w sobotę? Ile to kosztuje?
Tak, firma kurierska GLS Poland w wybranych regionach kraju umożliwia dodatkowe zlecenie dostawy w sobotę. Aby z niej skorzystać prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu, dla wyjaśnienia, czy adres, na który ma zostać wysłana paczka, jest objęty tą usługą. Koszt takiej dostawy to dodatkowo 26 zł.
Jak długo przesyłka oczekuje w Paczkomacie InPost?
Od momentu otrzymania SMS/e-maila od firmy InPost z kodem odbiorczym masz 48h na odbiór paczki. Po tym czasie paczka zostanie odesłana do nadawcy.
Jeżeli wiesz, że nie odbierzesz paczki w tym czasie, możesz przedłużyć czas odbioru o kolejne 48h za dodatkową opłatą. Więcej na ten temat na stronie: https://inpost.pl/pomoc-jak-przedluzyc-termin-odbioru-paczki-w-paczkomacie
W jaki sposób odebrać przesyłkę z Paczkomatu?
W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu otrzymasz smsem powiadomienie wraz z kodem odbioru (6 cyfr). Po otrzymaniu kodu udaj się do wybranego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz na stronie firmy InPost: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie.
Co to są punkty odbioru DHL i jak działają?
Punkty odbioru DHL to rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie mogą czekać w domu na kuriera. Wybierz opcję dostawy do najbliższego punktu odbioru DHL i odbierz przesyłkę w dogodnym momencie w ciągu 7dni.
Jak działa dostawa do punktu DHL?
- Podczas składania zamówienia wybierasz punkt odbioru z ponad 7000 punktów w całym kraju. Są to m.in Żabki, kioski Inmedio i Relay czy stacje benzynowe Shell. Większość z tych punktów jest otwarta przynajmniej do godziny 21 oraz w soboty i niedziele.
- Otrzymujesz powiadomienie e-mail/SMS o możliwości odbioru, gdy przesyłka trafi do punktu. W otrzymanej wiadomosci znajduje się również kod PIN, który jest niezbędny do odbioru.
- Odbierasz przesyłkę gdy masz czas po podaniu kodu i numeru telefonu. Paczka czeka na Ciebie 7 dni.
- Jeśli nie możesz odebrać paczki, przekaż kod i nr telefonu zaufanej osobie, a ona będzie mogła odebrać przesyłkę za Ciebie.
W jaki sposób mogę zmienić sposób wysyłki?
Nasza obsługa chętnie pomoże zmienić formę wysyłki - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo: sklep@e-horyzont.pl lub telefonicznie: 58 554 02 55. Ważne jest, żeby zrobić to najszybciej jak to jest możliwe, aby przesyłka nie została jeszcze wysłana. Po wysłaniu paczki nie ma możliwości zmiany formy wysyłki. Zmiana wysyłki pobraniowej jest możliwa tylko w zakresie innych przesyłek pobraniowych(kurier GLS, kurier DHL, Poczta Polska).
Jak mogę zmienić adres dostawy?
Nasza obsługa chętnie pomoże zmienić adres wysyłki - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo: sklep@e-horyzont.pl lub telefonicznie: 58 554 02 55. Ważne jest, żeby zrobić to najszybciej jak to jest możliwe, aby przesyłka nie została jeszcze wysłana.
Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Nie, w tym momencie nie ma możliwości wysyłki za granicę.
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z numerem paczki. Dzięki czemu będziesz mógł sprawdzić status doręczenia paczki na stronie wybranego przewoźnika. Opcja możliwa dla DHL, GLS i Paczkomatów.
Jak przekierować przesyłkę DHL?
Gdy kurier DHL odbierze od nas paczkę dostaniesz powiadomienie od firmy DHL z informacją o przewidywanym terminie i miejscu doręczęnia paczki oraz linkiem i danymi paczki(numer przesyłki, PIN), które umożliwią przekierowanie paczki.
Po otrzymaniu tego powiadomienia wystrczy się zalować na stronie: https://przekieruj.dhlparcel.pl/ a następnie zmienić adres i datę jej doręczenia. Można również zmienić formę doręczenia na jeden z punktów odnioru DHL.
W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?
Zamówienia do sklepu stacjonarnego realizowane są w możliwie najkrótszym czasie, który zwykle nie przekracza jednego dnia roboczego od wysłania paczki. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru otrzymasz informację od obsługi sklepu stacjonarnego.
Jak długo zamówienie oczekuje na odbiór w sklepie stacjonarnym?
Paczka oczekuje przez 14 dni na odbiór od momentu wysłania jej do sklepu stacjonarnego.
Co zrobić, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona?
W przypadku uszkodzonej przesyłki prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu. Następnie prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie.
Czy kurier się skontaktuje przed doręczeniem przesyłki?
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Natomiast firma DHL i GLS wysyła powiadomienie o nadaniu paczki i przewidywanym terminie dostarczenia. A DHL umożliwia również przekierowanie paczki w inne miejsce lub do punktu odbioru DHL(Żabki, stacje Shell i wiele innych).
Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
Tak, firma DHL od 01.04.2020 wyposażyła wszystkich swoich kurierów w terminale płatnicze. Firma GLS natomiast umożliwia opłacenie BLIKiem przesyłek pobraniowych - wystarczy podać kod BLIK kurierowi i zaakceptować transakcję.
Czy zamówienie do sklepu stacjonarnego mogę opłacić przy odbiorze?
Niestety nie ma takiej możliwości. Wszystkie przesyłki, które są odbierane w sklepie muszą być opłacone z góry za pomocą PayU.